وبلاگ

بررسی مهمترین مزایا و معایب آل این وان های استوک

مزایا-آل-این-وان-استوک

آل این وان ها تلفیقی از مانیتور و کیس با قدرت سخت افزاری بالا هستند. اگر نگران قیمت آن هستید با خرید all in one استوک می توانید این محصول را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر تهیه کنید. پس دانستن معایب و مزایا آل این وان استوک می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله با نکات گفته شده قصد داریم به نقد و بررسی ال این وان های استوک بپردازیم.

6 مزایای All in one استوک

ال این وان های استوک مزایای منحصر به فردی دارند که از مهم ترین مزایا آل این وان استوک شامل موارد زیر می شود:

1. ظاهر زیبا

از مهم ترین مزایا آل این وان استوک برخوداری از صفحه نمایش لمسی بزرگ از ۱۸ اینچ تا ۲۷ اینچ Full HD با قابلیت تک لمسی و چند لمسی (MULTI TOUCH OR SINGLE TOUCH)  می باشد. هم چنین با اضافه کردن کیبورد و ماوس در کنار آل این وان های استوک، یک سیستم کامپیوتری کامل را تشکیل می دهد در ال این وان های استوک سیم های متعدد و اضافی از دور دستگاه حذف شدند که  در مدل های استوکی که ماوس و کیبورد آن ها به شکل وایرلسی می باشد، نظم خاصی  به آل این وان های استوک بخشیده است

2. اشغال فضای کم

بیشترین کاربرد این دستگاه محیط های اداری و سازمان‌ ها هستند. چون طراحی منحصر به فردی دارد و مانیتور ان حدف شده، پس فضای کمی را اشغال می کند ولی همان کار سیستم کامپیوتری را برای کاربران خود فراهم کرده است.تمامی سیستم های کامپیوتری به مانیتور جداگانه احتیاج دارند. اما صفحه نمایش آل این وان های استوک همراه با کیس طراحی شده است و فضای کمی را به خود اختصاص می دهد.

3. حمل آسان و دقیق

قابلیت حمل آسان بودن یکی دیگر از مزایا آل این وان های دست دوم است برای همین شرایط مساعدی را برای کاربران آن فراهم می کند

4. امکان ارتقای سیستم

امکان قابلیت ارتقا رم و هارد و حتی فضای ذخیره سازی آل این وان های استوک وجود دارد. همین یکی دیگر از مزایا آل این وان های استوک محسوب می شود. برای همین کاربر می تواند برای مدت طولانی تر و برای کاربری های متفاوت از آل این وان استوک بهره ببرد.

5. صرفه جویی در مصرف انرژی

کاهش مصرف برق تا 86 درصد یکی دیگر از مزایا کامپیوتر های آل این وان استوک به شمار می رود برای همین می تواند هزینه های کاربران خود را حتی در صورت استفاده طولانی کاهش بدهد. از طرفی، با استفاده از آل این وان های استوک به دلیل حذف مانیتور، بلندگو و … استفاده از همه آن‌ ها در قالب یک دستگاه منسجم، توانسته است تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه ها داشته باشد.

6. استفاده طولانی

از مهم ترین مزایا آل این وان های کار کرده این است که در صورتی که کاربران زیادی از آن استفاده کنند، می توانند به مدت زمان طولانی از آن دستگاه استفاده کنند. چون آل این وان های استوک را هم می توان به برق شهری وصل کرد و از آن به عنوان کامپیوتر شخصی یا همان PC استفاده نمود.

 

معایب All in one استوک چیست؟

معایب-All-in-one-استوک

در کنار مزایا آل این وان استوک این دستگاه معایبی هم دارد که از اصلی ترین معایب آل این وان استوک می توان از موارد زیر نام برد:

  • سخت افزار ضعیف
  • محدودیت در بروز رسانی رم و حافظه داخلی
  • اختلال در یک بخش باعث خرابی قطعات دیگر می شود

چرا بهتر است ال این وان را استوک بخریم؟

  • صرفه جویی در هزینه
  • کیفیت بالا در مقابل هزینه مناسب
  • تحویل فوری به سراسر ایران
  • 10 روز گارانتی تست
  • یک هفته گارانتی تعویض

شما می توانید برای خرید آل این وان استوک اچ پی، دل و لنوو و دیگر برند ها از طریق سایت محصولات را مشاهده کرده یا از طریق شماره های درج شده با مشاورین باما رایانه در ارتباط باشید.

بهترین مجموعه برای خرید آل این وان استوک

بهترین-مجموعه-برای-خرید-آل-این-وان-استوک

باما رایانه به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فروش محصولات دیجیتال استوک این افتخار دارد که با ارائه آل این وان ها معتبری چون HP  و DELL به شکل استوک با قیمت مناسب و گارانتی خرید محصول توانسته است مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

برای خرید آل این وان استوک دل و دیگر برند ها کافی است وارد سایت و درگاه اینترنتی باما رایانه شوید و ال این وان از برند دلخواه با قیمت مناسب و تخفیفات ویژه خریداری کنید. درصورت هرگونه نیاز به مشاوره خرید آل این وان یا هر گونه کامپیوتر استوک می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *